L’Hort de l’escola

L’HORT DE L’ESCOLA

Els nens i nenes de la comunitat de mitjans i grans hem fet un projecte conjunt sobre l’hort. Ens hem repartit les tasques.

Els de la comunitat de grans ens hem dedicat a comprovar el PH de la terra de l’hort de l’escola i quines plantes (hortalisses i plantes remeieres) s’hi poden plantar. Un cop recollida i ordenada tota la informació, els de la tribu blava han construït una graella de doble entrada (amb els mesos en un eix i les plantes a l’altre), i s’ha anat omplint amb les accions que es poden fer cada mes per cada planta (sembrar, trasplantar i recollir els fruits). Per altra banda, els de la tribu verda han fet unes peces amb les diferents hortalisses i plantes remeieres;  i amb uns dibuixos indiquen sembrar, trasplantar i recollir els fruits. Cada peça d’aquestes es pot enganxar en el mes corresponent.

Un com feta la recerca i treball, la comunitat de grans ha traspassat la informació a la comunitat de mitjans per tal que es puguin posar a treballar des de les seves tribus.

Els de la comunitat de mitjans s’han dedicat a plantar i tenir cura de les plantes.

Han cavat la terra per tal de deixar-la engrunada i tova, han fet regues per plantar-hi els diferents tipus d’hortalisses, han plantat amb molta cura el planter de les diferents plantes que se’n van anar a comprar, s’ha posat una tela per protegir les plantes de les gelades, i ara només fa falta regar-les quan cal, treure les males herbes i cuidar-les bé. I quan sigui el temps, recollir els fruits i menjar-se’ls!!!