Dia de la Pau

El passat dijous 30 de gener vam celebrar el dia de la pau a l’escola i ho vam fer amb una jornada plena d’activitats diferents i molt interessants:

Sessió de Ioga

A càrrec de l’Imma, professional amb 26 anys d’experiència i responsable de l’extraescolar de ioga  de l’escola. En aquesta sessió hem après quina és l’essència del ioga. A partir d’un conte hem vist on i quan va sorgir aquesta filosofia de vida i hem pogut practicar algunes postures i prendre consciència de la nostra respiració.

Sessió de contes

Els alumnes de primer a tercer van gaudir d’una sessió de Contes per Estimar-te Millor.

Debat sobre el Budisme

Aquesta activitat va estar adreçada als alumnes de quart, cinquè i sisè. A partir d’un vídeo, hem tret algunes conclusions de què és la filosofia budista, quins valors promulga i quins costums tenen algunes societats que la practiquen.

Fotògrafs per la Pau

Els alumnes de quart, cinquè i sisè han sortit de l’escola i s’han convertit en fotògrafs. L’objectiu: captar amb la càmera allò que per ells pot representar la pau.

Missatges de pau en banderoles budistes

A la tarda tots els alumnes de l’escola van escriure un missatge de Pau sobre una banderola de pregària tibetana. Les podreu veure penjades al pati de l’escola.

Concert

Per tancar la jornada, tots els alumnes i mestres es van reunir al pavelló per fer un concert. Cada alumnes que va voler va aportar el seu granet de sorra. Aquí teniu un llistat amb els temes de l’actuació:

Moltes gràcies a tots aquells que vau participar!

Cliqueu les icones per veure les imatges