Algunes Reformes a l’escola

Hola famílies!

Com ja sabeu, durant tot aquest primer trimestre hem estat d’obres per ampliar l’escola. El fet de tenir un nou espai ha fet que s’hagin pogut reestructurar altres aules per millorar la qualitat de les activitats que en elles es realitzen.

L’aula nova és l’aula de referència del grup vermell de la comunitat de petits i al mateix temps és l’aula d’Art and English que porta l’Anna. Es tracta d’un espai molt ampli i acollidor que a més disposa de lavabo i piques, la qual cosa facilita que els alumnes puguin utilitzar tota mena de materials per realitzar els seus treballs creatius.

Un altre canvi que hem fet aquests dies ha estat l’aula d’ambients matemàtics que ha passat a l’espai del menjador. Aquesta aula és l’aula de referència del grup verd i és on tots els grups de la comunitat de grans fan matemàtiques. L’espai ha estat transformat per complet de manera que es pugui realitzar amb comoditat les activitats proposades i al mateix temps continuï essent el menjador de l’escola.

Finalment hem de parlar de la biblioteca. Aquest espai ha passat a ocupar l’antiga aula d’ambients matemàtics. Per tant, s’ha traslladat al pis de sota. La biblioteca ara és un espai molt més ampli i lluminós i disposa d’una entrada directa des del pati.

El proper projecte serà el de millora de l’aula literària, que es troba al pis de dalt i que està pendent d’un període d’obres que tindrà lloc el curs vinent. Us mantindrem informats.

Us pengem algunes fotografies per què veieu com han quedat