Primera mobilitat del programa Erasmus +

Benvolgudes famílies,
Com ja us vam informar a principi de curs, l’escola Frigolet participa en Consorci KA120 Erasmus CETE+(2021-2027), concretament de l’equip de treball de Biblioteca escolar PuntEdu.
Fa temps que treballem en el projecte, reunint-nos i teixint el pla d’acció que ens permetrà assolir els objectius… Llegeix més»

Premis Bibliotech

L’escola Frigolet Ha estat guardonada amb un premi Bibliotech en la categoria QUALITAT: la Biblioteca escolar com a paradís lector.
El premi l’hem obtingut amb la proposta ELS LABORATORIS D’INSPIRACIÓ: DE LA BIBLIOTECA A L’AULA.
Estem molt contentes, ja que l’esforç es veu recompensat. Fa cinc anys… Llegeix més»

FILOSOFIA

Les sessions de FILOSOFIA són un espai per posar atenció a la MENT, el COS i les EMOCIONS.
Fa centenars d’anys que els primers filòsofs de la història es feien grans preguntes en relació a l’existència i és a partir d’aquesta idea que els nens i… Llegeix més»

FEM INVENTS!

A la tribu rosa de la comunitat de mitjans estem fent un projecte en base a la pregunta: “Quins són els invents més famosos?”.
Això ens ha portat a voler fer d’inventors nosaltres també. Cada infant ha pensat, dissenyat i construït un invent el qual ha… Llegeix més»