SETMANA DE LA CIÈNCIA

Aquesta setmana a l’escola hem treballat la setmana de la ciència. A l’aula dels tomàquets hem observat els elements que suren i no suren i hem decidit crear el nostre propi vaixell per poder desplaçar-nos d’un lloc a un altre sense enfonsar-nos. Per fer-ho hem utilitzat el mètode científic: observar, fer hipòtesis, experimentar, interpretar els resultats i donar les conclusions. Hem observat que la flotabilitat dels objectes depèn de variables com el pes, la forma o el material.

Aprofitant la setmana de la ciència hem anat de sortida al lab 0_6 de Manresa on es han donat diferents propostes per tal d’experimentar i extreure conclusions.  A més a més els més grans de l’escola ens han fet experiments que han estat treballant durant tota la setmana.

Hem gaudit molt.