Escola Verda

El curs 2005-06 l’escola va iniciar un Projecte d’Innovació Educativa Ambiental, amb la intenció de formar les i els nostres alumnes en la sensibilitat, respecte i cura de tot el que ens envolta. Així comença el projecte de “El jardí i l’hort a l’escola” i s’inclou en el projecte curricular de centre, fent incidència en l’eix transversal de l’educació ambiental i l’educació per la salut.

En finalitzar el tercer any del PIEA vam continuar el treball, incorporant-nos al programa d’Escoles Verdes impulsat conjuntament des del Departament de Medi Ambient i el Departament d’Ensenyament de la Generalitat.

Ser una Escola Verda vol dir ser una escola que té en compte el seu entorn, que procura no malgastar recursos i que ajuda i col.labora a enriquir la cultura de la sostenibilitat.

El projecte l’hem de dur a terme TOTES les persones de la comunitat educativa: mestres, pares i mares, alumnes, monitors, personal d’administració i serveis i personal de neteja. L’òrgan de gestió és el Comitè Ambiental, on hi són representats tots els sectors implicats. Aquest Comitè serveix per facilitar la participació i implicació de tota la comunitat educativa en la presa de decisions en temes mediambientals.

Esperem que entre tots i totes puguem avançar cap a la sostenibilitat!

Comptem amb la col.laboració de TOTHOM per dur a terme aquest projecte.

“El pecat més GRAN és no fer res perquè penses que només pots fer ben poca cosa”.   Edmund Burke