L’ÚLTIM DIA DE TRIMESTRE….

Un any més, hem acomiadat el primer trimestre fent una festa d’hivern al gimnàs, on totes les classes han recitat un poema i han cantat una nadala. Finalment tota l’escola hem sortit al pati per fer cagar el Tió…. i sÍ, ens ha cagat neules i torrons per esmorzar.

Al drive de cada curs hi trobareu les fotos i vídeos.

SETMANA DE LA CIÈNCIA

Del 13 al 17 de novembre celebrem la setmana de la Ciència. Tot l’alumnat de l’escola farà reptes científics i experiments posant a prova el seu enginy, fent hipòtesis, prediccions i contrastant-les per comprovar-ne el resultat.

Durant el divendres al matí, l’alumnat de 6è prepararà una fira per fer una exposició dels diferents experiments on l’alumnat de l’escola podrà visitar i descobrir molta CIÈNCIA!!!

REUNIONS INICI DE CURS:

Us convidem a les reunions d’inici de curs on s’explicarà el funcionament del grup classe.

Totes les reunions es faran a les 17:00h a les classes dels nens i nenes. Les mestres i els mestres us vindran a buscar al vestíbul de l’escola.

3r: 18 DE SETEMBRE DEL 2023

2n: 19 DE SETEMBRE DEL 2023

1r: 20 DE SETEMBRE DEL 2023

4t: 21 DE SETEMBRE DEL 2023

: 26 DE SETEMBRE DEL 2023

i4A-B: 27 DE SETEMBRE DEL 2023

i5A-B: 28 DE SETEMBRE DEL 2023

: 3 D’OCTUBRE DEL 2023

i3A-B: 11 D’OCTUBRE EL 2023

Hi haurà canguratge per part de l’AFA, gratuït per a socis i amb un cost de 2€ per a no socis.

ENS RETROBEM EL 6 DE SETEMBRE

CuEme

El passat dilluns dia 19, hem celebrat l’acte de cloenda del Programa de cultura Emprenedora a l’escola que ha dut a terme el grup de 5è. Aquest projece ha consitit crear una cooperativa seguint tot el procés: escriure els estatuts, aportar diners, fer estudis de mercat, crear productes i poder-los vendre.

Com a cloenda de tota la feina feta amb la cooperativa de les Vaques Xules, s’ha celebrat l’entrega de diplomes al Casal de Cultura de Vacarisses. Després de l’acte l’alumnat ha gaudit d’un matí a la piscina del poble i un dinar que han pogut pagar amb els diners que han quedat de fer la venda de productes , després de recuperar les inversions i fer una donació a la Fundació Pequeño Deseo.

SOPA DE PEDRA

L’obra de teatre que va interpretar l’alumnat de 6è de l’escola va ser tot un èxit.

Aquí podeu veure la funció final al casal de Vacarisses de l’obra Sopa de Pedra, un missatge de solidaritat, sororitat i germanor que esperem us inspiri a totes.

Des de l’escola us desitgem un molt tancament de curs i que tingueu molta sort en tot el que feu a partir d’ara.

SOPA DE PEDRA

FÒRUM ESCOLES VERDES

Avui, és celebra el Fòrum d’Escoles Verdes de primària del Vallès Occidental i Barcelonès.

La nostra escola participa amb la representació dels delegats i delegades de les classes de 4t, 5è i 6è.

JA TENIM MASCOTA DE LA BIBLIOTECA

Hola famílies!

Per fomentar el gust a la lectura hem realitzat un concurs on tot l’alumnat de primària de l’escola participava creant una mascota per a la nostra biblioteca.

Es va triar un finalista de cada classe i s’ha portat a votació de tota la comunitat educativa.

La mascota més valorada ha estat:

Carboncín de l’Enya de 3r de primària.

Ara només cal crear-la físicament en volum.

Us felicitem a totes i tots per les vostres creacions i moltes gràcies per participar.

CONCERT DE NADAL

L’últim dia de classe vam rebre la visita del Patge Murriet, vam celebrar el  nostre concert de nadal, on cada classe va recitar un poema i va cantar una nadala, i finalment entre tots i totes vam fer cagar el tió.

Podreu veure els videos i les fotos al drive.

LA FESTA DE LA TARDOR

El passat divendres 28 d’octubre vam tenir la tant esperada visita de la Castanyera per celebrar plegats i plegades la festa de la tardor a l’escola.

Vam tornar a fer els tallers de cuina pel matí on cada curs, va preparar un berenar deliciós i els més grans van ajudar als més petits.

Un petit grup de famílies voluntàries van ajudar a torrar les castanyes que a la tarda la Castanyera va repartir per a tothom. MOLTES GRÀCIES!!!