Segona reunió de delegades i delegats

Benvolgudes famílies,

Avui hem fet la segona reunió dels delegats i delegades de l’escola. Primer de tot hem llegit l’acte del dia. El primer punt ha sigut fer un resum sobre els temes proposats a la primera reunió per tal de recordar-los. Algun curs ha fet alguna petita aportació compartint el que s’havia parlat a classe respecte a les propostes.

Seguidament, per tal de fer oficial una de les propostes sorgides a la primera sessió, hem redactat un correu electrònic per l’equip directiu demanant les cortines per l’escola. Ha sigut el següent:

Bona tarda equip directiu de l’escola Font de l’Orpina,

Som els delegats i delegades de l’escola. A les reunions hem pensat algunes propostes i la més destacada ha sigut arreglar les cortines i posar-ne més. Hem parlat sobre les cortines que necessitaríem, comptant les aules de primària i infantil necessitaríem per a divuit aules, tot i que algunes aules només necessiten una o dues. Us enviem aquest missatge perquè quan utilitzem el projector no podem veure correctament pels reflexos del sol i ens limita a l’hora de fer activitats.

Moltes gràcies per la vostra atenció,

Esperem la vostra resposta.

Els delegats i delegades de l’escola.

Per la pròxima sessió esperem la seva resposta.

Fins aviat!

Els delegats i les delegades de l’escola.