COMPARTIM LES NOSTRES PROPOSTES AL VESTÍBUL DE L’ESCOLA

Benvolgudes famílies,

Avui la reunió de delegades i delegats ha estat molt profitosa. Des de l’equip directiu ens han encarregat decorar el suro blau que tenim al vestíbul. Actualment, tenim algunes propostes que ja han sigut dutes a terme i ho volem compartir amb tota l’escola.

Per fer això possible, hem pensat fer una taula on quedin reflectides tots els nostres projectes i com van avançant. Aquesta taula té tres apartats que anirem omplint a les diferents reunions. Són els següents: NECESSITAT, ACTUACIONS I SEGUIMENT. De cadascuna de les nostres idees explicarem què estem fent per assolir-les i què s’està aconseguint.

Ens hem repartit les diferents parts, algunes de nosaltres hem estat redactant els títols i la resta ha estat escrivint les frases pels diferents apartats. Tot i que no hem pogut acabar, us adjuntem una imatge sobre com està quedant.

A les següents sessions anirem pensant més millores per l’escola i les anirem deixant escrites al suro de l’escola.

Fins aviat,

Les delegades i delegats de l’escola.