I3- Innovamat

Al llarg del curs les i els alumnes d’I3 han treballat de valent amb Innovamat. Han après moltes coses i han gaudit molt del món de les matemàtiques. Aquí us deixem una mostra, de com els més petits de l’escola, s’han endinsat en el món de la geometria, l’espai, la lògica i el raonament matemàtic; d’una manera lúdica, autònoma i manipulativa. Ja coneixen els materials i el funcionament dels racons o espais. Han superat molt reptes matemàtics i han evolucionat molt al llarg de tot el curs, adquirint cadascú al seu ritme, aprenentatges més complexos.