6è- Xerrada científica a l’escola

Els alumnes de sisè han participat aquest matí en una xerrada per part de Victoria Barja, una jove científica del Centre de Recerca en Agrigenòmica. Amb el nom del “món dels carotenoides: colors, aliments i salut”, ha exposat part de les seves investigacions però també ha donat molta importància a la necessitat que les dones científiques siguin visibles i de tota la tasca que poden arribar a fer. Aquest acte forma part de les celebracions del Dia Internacional de la dona i la nena en la ciència. Cal trencar amb els estereotips típics dels estudiants científics! No cal ser home per ser magnífic en matemàtiques! Cal treballar de valent, siguis noi o noia!