3r- Visita al museu Picasso

Els alumnes de 3r vam fer una visita ben interessant al Museu Picasso de BCN per completar el treball fet prèviament a l’escola sobre aquest important artista.

A més de contemplar i reflexionar entre tots sobre 4 de les seves obres, també vam fer un taller curiós anomenat: “Un plat no és un plat”, referit al fet que, de qualsevol objecte quotidià, podem crear una petita “obra d’art” fent ús de la nostra imaginació (tal com feia ell).

Vam gaudir doncs d’una bona jornada, completant el dia al parc de la Ciutadella.