Actuacions al voltant del tema del Coronavirus

A l’escola, com altres temes, també ha arribat la preocupació d’alumnes, mestres i famílies per l’aparició dels primers casos d’afectats pel Coronavirus. Així, de forma diferent segons cada grup, hem estat comentant aquesta preocupació.

Volem compartir amb vosaltres part de la tasca que hem fet a les aules per treballar un tema com aquest.

Per una banda hem buscat informació, ja que és important saber sobre què parlem per tal de poder actuar amb mesura i conseqüència. Alhora hem estat parlant de la importància de consultar fonts fiables i de contrastar les informacions. En aquest sentit us recomanem algunes fonts d’informació:

• L’infok sobre el Coronavirus que es va emetre quan van aparèixer els primers casos a Catalunya. A la web del info k trobareu altres clips que tracten algun aspecte concret sobre el tema.

També volem comentar que estem seguint les indicacions que ens fa el Departament d’Educació sobre les mesures que cal anar aplicant.

• Rentar-se sovint les mans de forma intensiva amb sabó o algun altre producte desinfectant com l’alcohol. i procurar de netejar sovint les superfícies i materials d’us habitual.
  • Si tossiu o esternudeu, tapeu-vos la boca i el nas amb mocadors d’un sol ús o amb la cara interna del colze i després renteu-vos les mans.
  • Suspendre la participació en activitats extraescolars o no curriculars que es facin amb la participació de diverses escoles.

Us demanem que seguiu els canals de comunicació del centre (mail, twitter o pàgina web) per estar informats de possibles noves mesures.