L’escola abans d’octubre de 2002
Fins a l’octubre de 2002 l’escola estava formada per un únic edifici inaugurat el 8 d’abril de l’any 1984. Els primers anys hi havia un nombre inferior a 20 alumnes amb dues mestres fixes, una d’Educació Infantil i una de Primària. Es distribuïen els alumnes segons el seu nombre, per exemple una tutoria de P-3, P-4, P-5, 1r i 2n i una altra de 3r, 4t, 5è i 6è. A tall anecdòtic es pot citar un curs que no hi havia cap alumne de 2n, però va arribar-ne un a mig curs i es va haver de decidir a quina tutoria enviar-lo. A partir del curs 2000-2001 la plantilla es va ampliar a 3 mestres i es van poder fer tres tutories: Petits, Mitjans i Grans repartits els cursos segons el seu nombre. Aquesta terminologia es va fer servir durant força temps. La classe dels Petits i dels Mitjans eren a les dues aules grans i el grup dels Grans es trobava a l’aula a la qual els pares de l’AMPA havien col·locat parquet l’estiu de l’any 2001. El pati era petit i es trobava situat a un nivell més alt que l’escola. La tanca estava coberta amb una immensa parra que ens regalava els seus fruits cada setembre (i es repartien entre totes les famílies). Al peu de la parra hi havia un petit hort.

L’escola curs 2002-2003
Aquest curs la plantilla es va ampliar de 4 a 5 mestres fixos/es. L’augment de matrícula a Educació Infantil va motivar que el Departament concedís dues places de mestres per a P-3, P-4 i P-5. El maig de 2002 van començar les obres de construcció del nou edifici i es van acabar el novembre del mateix any. Amb la construcció del nou mòdul l’escola va perdre una mica de pati, però a canvi es va poder obtenir un petit edifici d’uns 80 metres quadrats en el qual poder encabir permanentment el menjador amb els estris i aparells d’ús habitual (rentaplats, nevera, microones…). També s’hi va poder traslladar l’aula dels Grans (4t-5è-6è), guanyant un espai més ampli i ben il·luminat. El trasllat es va realitzar el novembre del 2002. L’anterior aula dels grans es va habilitar la resta del curs com a aula de psicomotricitat i magatzem. A l’edifici central seguien havent-hi dues tutories, la d’Educació Infantil i la de 1r-2n-3r. L’aula d’ordinadors va començar a créixer pel que fa al nombre de màquines si bé encara tenia les rajoles amb solcs i un banc de maons, fets que dificultaven la seva disposició. Aquest curs es va poder obrir la biblioteca de l’escola al poble en horari de tarda els dimarts, dimecres i dijous gràcies a la col·laboració de tres mares de l’escola.

L’escola cursos 2003-2004 i 2004-2005
A mitjans del curs 03-04 es preveia que l’escola faria un salt endavant pel que fa al nombre d’alumnes matriculats. Per això es va negociar amb el Departament d’Educació poder donar resposta a la nova realitat. L’escola tornava a créixer ampliant el pati i instal·lant-hi un mòdul prefabricat. El nou edifici tot i la seva provisionalitat, satisfeia àmpliament les necessitats dels cursos d’Educació Infantil: una aula per alumnes i una altra per a psicomotricitat i usos diversos, lavabos adaptats als petits i un petit despatx que es va aprofitar com a magatzem. Les altes temperatures a les que s’arribava en el seu interior va fer plantejar a l’AMPA la necessitat de comprar-hi uns petits aparells d’aire condicionat. La primavera de 2004 l’Ajuntament va iniciar la construcció de la llar d’infants “Les Orenetes”, que volia recollir les necessitats de moltes famílies del poble. Va poder obrir les portes l’1 de setembre de 2004. El curs 04-05 es va tornar a ampliar la plantilla de mestres amb el nomenament d’un mestre més de Primària. Això va permetre establir tres tutories de Primària, una de Cicle Inicial, una de Cicle Mitjà i una de Cicle Superior, amb el qual l’escola esdevinia cíclica de debà. A l’edifici central l’aula gran de baix es va poder habilitar com a biblioteca permanentment, com a aula d’Audiovisuals i per a poder realitzar les assemblees. A l’octubre de 2004 el Departament d’Educació va instal·lar el cablejat informàtic de tot l’edifici central i la instal·lació de dues antenes inalàmbriques que cobreixen l’aula de Cicle Superior i les d’Educació Infantil, gràcies a les gestions fetes el curs anterior. També se’ns va dotar d’un projector multimèdia que va ser instal·lat a la biblioteca. A finals del curs 04-05 una sèrie de problemes en la línia ADSL van forçar al Departament a dotar-nos del servei d’internet via satèl·lit, visible en la gran antena muntada a la cantonada de l’edifici central.

L’escola curs 2005-2006
El curs va començar amb un fet anunciat fa uns mesos: el Departament d’educació havia dissolt l’Agrupació Rural Maresme-Vallès i s’havien eliminat les places de mestres itinerants. Després de negociar fermament amb el Departament es van aconseguir una mestra d’Anglès a jornada completa i dues persones a mitja jornada per Educació Física i Música. Un dels fets més novedosos va ser la concessió per part del Departament d’un Programa d’Innovació Educativa en Educació Ambiental, concretat a la nostra escola en el projecte de l’Hort. A més de la dotació econòmica prevista es va poder aconseguir una partida econòmica especial que cobria en la seva majoria la compra d’una caseta de fusta on poder desar el material de l’hort i d’Educació Física.