Activitats extraescolars curs 21 – 22

Futbol

En aquesta extraescolar aprendrem i treballarem els conceptes bàsics, tant tècnics com tàctics del futbol sala. Amb els objectius; d’aprendre el joc en equip, el companyerisme, promoure el “fair play”,  augmentar les relacions socials de nens i nenes fora de l’àmbit quotidià en el que es mouen… i per últim però no menys important, per divertirse! Està dirigida a nens i nenes de P5 a 4t. En el mateix entrenament els dividirem en subgrups depenent de l’edat i a partir d’aquí es començarà a treballar. Hi cap la opció d’inscriure un equip a una lliga escolar segons el nombre de nens.

Pau Bassa · Tel: 697 843 902

Rocòdrom

L’escalada és un esport molt complet de diversió i acció i la seva pràctica aporta beneficis des del punt de vista físic, psicològic i social. Concentració, consciència corporal, confiança, equilibri, cooperació…
Plantegem una extraescolar on, mitjançant jocs i escalada, els infants podran potenciar tots aquests aspectes.

Joan Cumellas · email: cumesau@gmail.com Tel: 666996863

3, 2, 1… Acció!

El cinema és un mirall del món i a través d’aquest, els nens/es són capaços d’accedir a la societat i veure’s projectats en els personatges, ajudant-los així a identificar conflictes, preguntar-se el per què de les accions i trobar estratègies per resoldre’ls, des d’un punt de vista extern.

La intenció d’aquesta extraescolar és fer arribar el cinema als infants no com a producte de consum, sinó com un instrument de creació artística i d’expressió personal i que es converteixin en espectadors crítics.

A través del joc, aprendrem a imaginar i crear històries; actuar i improvisar davant la càmera i reconèixer les possibilitats expressives del nostre cos; experimentarem amb la llum, la música i el vestuari; coneixerem la màgia dels efectes especials i el muntatge i, entre d’altres coses, creixerem en valors com el treball en equip, l’esperit crític, el respecte, la llibertat d’expressió o l’empatia. Acabarem el curs amb la nostra pròpia pel·lícula.

Cintia Masoller · Tel. 670 434 609

Anglès mentre dinem

La millor manera d’aprendre un idioma és sense ser-ne conscient, a través de la quotidianitat i les rutines. Amb el servei de recollida i menjador en anglès, els nens i nenes faran una immersió lingüística durant dues hores diàries, on els més petits es familiaritzaran amb la llengua i els més grans agafaran fluïdesa a l’hora de parlar. Tot en un ambient lúdic i distès.

Anirem caminant des de l’escola fins l’Hotel d’Entitats, on dinarem i farem jocs.

Per assegurar les mesures higièniques, cada nen portarà la seva carmanyola, els seus coberts, tovalló, got o cantimplora. Comptarem amb un microones per tal de poder escalfar els plats dels nens que ho vulguin o necessitin.

Carla Guardiola · Tel: 699198093 · email: guarpla.cgp@gmail.com

Padel

Aquesta activitat consistirà en introduir als infants en el món del padel. Farem exercicis d’iniciació i perfeccionament de la tècnica.

Pau Bassa · Tel: 697 843 902

Gimnàstica artística

En aquesta extraescolar es treballa equilibri, flexibilitat, força i la coordinació dels més petits. A la gimnàstica artística  es treballa diferents disciplines, en aquest cas utilitzarem el tatami i un petit llit elàstic. Aquesta activitat està dirigida a nenes i nenes de 4 a 6  anys, en cas que hi hagués nens i nenes de 7 a 10 anys interessats podríem mirar de fer un grup.

Mariona Maurici · Tel 661 339 441

Patinatge

Es farà la modalitat de patinatge artístic, es requereixen patins de 4 rodes dividides en 2 eixos. Es treballarà l’equilibri, la dansa, la flexibilitat i la psicomotricitat en classes amb una primera part més tècnica i, una segona part més lúdica on farem jocs. La idea seria fer durant el curs un parell de moments amb les famílies: al nadal fer un entreno de portes obertes per veure com fem la classe de patinatge, i a l’estiu fer un petit festival amb balls de grup.

David León.  Telf. 658 596 899