EXCURSIÓ A BARCELONA COM A CLOENDA DEL PROJECTE: QUANT ENS COSTARIA FER LA VOLTA AL MÓN?

El passat divendres 12 de juny, els nens i nenes de la classe dels Stranger Things vam anar a Barcelona, amb tren, per fer una visita turística a una part de la ciutat i donar fi al projecte que hem estat treballant al llarg de l’any, sobre quan ens costaria fer la volta al món.

Vam sortir de l’estació de Cabrera de Mar a les 8.50 i vam arribar a l’estació de plaça Catalunya, Barcelona a les 9.30h. El primer que vam fer és fixar-nos en quina direcció havíem de sortir de l’estació, de les diferents que hi ha.

Una vegada fora, vam anar direcció a veure la casa Batlló, de Gaudí, on vam poder observar els detalls de l’art modernista, que també hem treballat a art, però abans d’arribar-hi vam fer una parada fonda a la botiga de Lego, on vam poder observar figures fetes de Lego, imitant llocs, monuments, … importants de la ciutat i prendre consciència de les peces que s’havien utilitzat en cada una, les hores dedicades per construir-les i quantes persones eren muntant-les. Buscant el lloc on esmorzar, vam passar per davant la Borsa, i ens van explicar què era.

A partir d’aquí, tot esmorzant, vam fer un canvi de plans, ens va venir més de gust visitar les Rambles, i ens vam desdir de continuar fent ruta modernista. Així que vam anar direcció les Rambles, però ens vam desviar i vam parar a les Galeries Maldà, on vam poder veure botigues de temàtiques concretes i ambientades en diferents indrets del món. En una de les botigues hi havia un espai dedicat a la sèrie de dibuixos Stranger Things, ens vam poder fer una foto de grup. Ens va encantar, no les coneixíem i la majoria de nosaltres vam manifestar que hi volíem tornar amb la família. En sortir, vam ensopegar una fira d’artesans, ens vam deixar tastar xocolates, estaven boníssimes, i parlant de menjar, vam fer una visita a la Boqueria on, ens vam comprar “Hot dogs”, fruita variada i “nachos”. Ens ho vam menjar en rotllana a la plaça de darrere la Boqueria, on vam poder fer ús d’uns lavabos públics.

Tot seguit vam fer una bona passejada per les Rambles, passant per davant el bosc de les fades i vam arribar a Colón, allà al port, en una bona ombra, vam poder jugar una mica i dinar, i finalment, vam tornar a fer les Rambles cap amunt, per anar a buscar el tren que ens tornes a Cabrera. Abans de pujar-hi, però, hi va haver una baixada pel tobogan de la botiga Desigual de Barcelona, fins i tot això tenien estudiat de la ciutat.

Va ser un dia fantàstic, el temps ens va acompanyar i ens ho vam passar molt bé plegats.

Us deixem unes fotos per veure.