Innovamat

InnovaMat proposa unes matemàtiques contextualitzades, amb un currículum flexible. Amb activitats variades que parteixen de material manipulatiu i applets, tècniques i estrategies que faciliten l’avaluació i la gestió de l’aula del segle XXI, la personalizació de l’aprenentatge, el treball cooperatiu i la gamificació.

Es contrueix l’aprenentatge a partir de l’alumne i dels seus coneixements, per tant l’alumne és el centre de l’aprenentatge.

Es resolen les activitats matemàtiques amb l’ajuda de diferents materials, per poder entendre les idees abstractes de forma simple.

Es practiquen les matemàtiques de forma divertida i adaptades a les necesitats de cada alumne/a.

S’apliquen els continguts matemàtics a projectes que s’acosten a la realista dels alumnes.

Clicant sobre les lletres següents podreu accedir a la presentació del projecte matemàtic INNOVAMAT.