S’AMPLIA EL VENTALL HORARI PER GAUDIR DE PÀRQUING GRATUÏT A CAL RONDINA I A LA RAMBLA A LES HORES D’ENTRADA I SORTIDA DE LES ESCOLES

Benvolgudes famílies,

L’ajuntament ens informa que el ventall horari per gaudir dels 20 minuts gratuïts de pàrquing a l’hora de l’entrada i sortida d’alumnes s’ha ampliat de la següent manera:

RONDINA

08.40 – 09.25

16.15 -17.15

RAMBLA

08.40 – 09.25

16.40 – 17.15

Amb aquesta ampliació es vol ajustar aquest servei a la situació provocada pel tema del Covid-19 en els accessos a les escoles.

Si voleu gaudir d’aquest servei heu d’omplir aquest full amb la matrícula del cotxe. Cliqueu aquí.