ACABAMENT DEL PRIMER TRIMESTRE I INICI DEL SEGON (dilluns 11 de gener)

Benvolgudes famílies,

Us recordem que dilluns 21 de desembre, tal com indica el calendari penjat al web, hi haurà horari de jornada intensiva: de 8.50  a 12.50 h per P4, 1r, 2n, 4t i 5è, i de 9.00  a 13.00 h per P3, P5, 3r i 6è.

Les portes de sortida per l’alumnat que va a dinar a casa seran les habituals.

Els nens i les nenes que es queden al menjador es podran recollir entre les 15:00 i les 15:30 h. per les següents portes:

–       L’alumnat de P3, P4 i P5 sortirà seguint aquest mateix ordre per la porta del carrer de la Font.

–       L’alumnat de 1r i 2n sortirà seguint aquest mateix ordre per la porta del carrer del Carme.

–       Per acabar, l’alumnat de 3r, 4t, 5è i 6è sortirà seguint aquest ordre per la porta del pati del carrer Puigmoltó.  A partir de 3r l’alumnat ja pot sortir sol de l’escola, com sempre.

Avui hem rebut un canvi en el calendari de curs: el Departament d’Educació ens ha fet arribar l’ordre de començar el segon trimestre el dilluns 11 de gener, enlloc del divendres 8.

Aprofitem l’avinentesa per desitjar-vos Bones Festes!!!

Cordialment,

L’Escola                                                               L’AMPA