Alumnes preinscrits al centre 12/06/2023

INFORME_PREINSCRITES_OME_INFORME_PREINSCRITES_OME

RECLAMACIONS!!!! Dates: dies 13, 14 i 15 de juny

Formulari:

Supòsits en els quals les famílies poden presentar una reclamació

• Disconformitat amb l’assignació de plaça:

• I3 i 1r d’ESO (amb vacants)

• Cursos intermedis (amb vacants)

• Germans separats

• Plaça d’ofici sense cap centre assignat

• Canvis de població sense plaça assignada

• Anomalies del Programa GEDAC sense assignació (no han aparegut al llistat)

No serà motiu de reclamació:

• Els cursos intermedis, quan no hi ha vacants.

• Quan la família té el seu fill/a en llista d’espera i està pendent que el centre confirmi la matrícula perquè s’activi la llista, amb ocasió de vacant. A tall d’exemple, si han posat a la sol·licitud els 10 centres possibles que podien demanar, apareixeran a 10 llistes d’espera fins al 4 de setembre.

En la resta de casos: oblits, alumnat no escolaritzat a Catalunya, canvi de residència a un altre municipi, conveniència de canvi de centre motivat per actes de violència de gènere o d’assetjament escolar, canvi de centre com a conseqüència de la imposició d’una sanció disciplinària (inhabilitació definitiva per cursar estudis al centre) o l’inici d’una mesura d’acolliment, podran fer una “petició fora de termini“.

Procediment:

• Dates: dies 13, 14 i 15 de juny.

• Vies:

1. Telemàtica: a través d’aquest formulari:

És important que totes les reclamacions quedin recollides en el formulari que s’adjunta.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *