TANCAMENT PROJECTE GD: QUÈ HI HA DARRERE EL QUE COMPREM?

A grans D, avui dijous, hem fet el tancament del projecte. Hem compartit amb les famílies tot allò que hem estat investigant i aprenent. La Maria, la Martina i la Bruna han volgut compartir en representació de GRANS D les conclusions del projecte que hem estat treballant al llarg del curs i que s’anomena: Què hi ha darrere el que comprem?

“Hem escollit un molt bon tema, molt interessant, amb moltes sortides i misteris per descobrir. Jo crec que parlo per tots quan dic que hem gaudit molt investigant i descobrint. Ens n’hem adonat que el món està ple d’injustícies i nosaltres som els únics que podem canviar-ho i millorar-ho. També hem vist que nosaltres tenim de tot i més del que necessitem i que hem de reflexionar i donar-li importància a l’hora d’escollir els aliments i productes i sempre…sempre…sempre… Mirar si el producte és de proximitat!

Al treballar aquest tema hem vist que les etiquetes són una part molt important del producte en la qual sempre ens hem de fixar. A Catalunya tenim molts productes i hem de donar valor al nostre territori i cuidar el nostre planeta amb les accions del dia a dia.

Creiem que cadascú de Grans D, a la seva manera, ha aportat el seu granet de sorra al projecte, i, entre tots i totes, tot i les circumstàncies del confinament, hem fet un GRAN TREBALL EN EQUIP.

Hem dedicat esforç i dedicació en el projecte i estem molt orgullosos del resultat final”.

Us convidem a tots i totes a mirar el vídeo que han fet els infants, ells són els autèntics protagonistes d’aquest projecte tan bonic, esperem que us agradi!

Gràcies famílies per ser-hi!!