MOMENT ESPECIAL CUIDEM-NOS

“La felicitat no és un destí on cal arribar, sinó una  manera de viatjar”

Cuidar-nos és un gest, una paraula, un somriure i un esforç que hem de ser capaços de fer. Si ens cuidem, estem sans; un món sa, és un món que escolta, que respecta. Aquesta és una responsabilitat i un dret que compartim. Cuidar i ser cuidats per aconseguir un món millor.  Durant el moment especial cuidem-nos, hem dut a terme diverses activitats fer més evident la importància de cuidar  tenint en compte que cal fer-ho a un mateix, als altres i al nostre entorn en el dia a dia.

Hem compartit diversos moments, fent  un esmorzar saludable, hem visitat les obres de l’escola nova on cada aula ha transmès el seu agraïment amb diversos formats als treballadors, cada aula ha cuidat un altre grup fent massatges, relaxacions, infusions, berenars saludables… una xerrada sobre la importància de tenir cura del nostre entorn i què està a les nostres mans  per aturar el canvi climàtic.

Durant aquest moment ens hem sentit especialment cuidats pels nostres companys i companyes, sentint-nos estimats, valorats… contents de poder cuidar els altres, de poder sentir el plaer de donar sense esperar res a canvi. Així hem pogut gaudir de la veritable  felicitat.