LA IL·LUSIÓ DE TORNAR A COMENÇAR

Avui ens retrobem, cares conegudes, d’altres de noves, alguna que recuperem d’un temps ençà.
L’escola obre les portes, després d’uns mesos devastadors, melancòlics, de buidor i tristor. Arrenca un nou curs, un curs especial, diferent… Però ben mirat, cada curs té les seves peculiaritats.

La IL·LUSIÓ es palpa en les mirades, els rostres… Plegats engeguem un curs que ens portarà de ben segur a noves descobertes, aprenentatges, a conèixer-nos més i millor. I per sobre de tot a estimar-nos i ser feliços dia a dia.
Infants radiants, resplendents… esperen el seu torn d’entrada, deixant anar un somriure d’orella a orella amagat rere la mascareta, fins i tot els més petitons deixen entreveure una petita rialla mentre s’amaguen darrere la seva mare. La seva il·lusió, tan esperada, la tornada a l’escola, està a punt de fer-se realitat. Igual que un somni, un desig, on cada petita espurna es reflecteix en les ninetes de cada infant.
Avui retrobem la tendresa dels adults que ens acompanyen, el caliu del grup on cadascú pertany i l’esperança de poder dia rere dia créixer amb goig, alegria,curiositat, compartint petits grans tresors i moments d’intenses emocions.
Experiències que ens omplen el cor de grans sentiments, aventures per viure un curs únic, superant adversitats, entenent els errors com grans oportunitats…Un curs, que de ben segur ens deixarà empremta.

BENVINGUTS I BENVINGUDES AL CURS 20-21. Deixeu volar els vostres SOMNIS, DESITJOS i IL·LUSIONS!