CERTAMEN DE LECTURA EN VEU ALTA

Un any més ens presentem al concurs de lectura en veu alta que se celebrarà el 17 de març a Manresa. Per escollir els dos infants que hi participaran en representació de la nostra escola, 28 aspirants de tercer, quart, cinquè i sisè curs han llegit un paràgraf dels llibres l’Illa de Paidonèsia d’Oriol Canosa i El tren de les parades sense nom de Carles Sala, davant la resta de companys i companyes de comunitat. Les votacions les hem realitzat mestres i infants i tot i que no ha estat gens fàcil, els representants escollits han estat:

• Categoria Gurmets vermells: Nina Terricabres i com a suplent, Albert Vendrell.
  • Categoria Gurmets verds: Sara Caball i com a suplent, Bruna Vázquez.

L’enhorabona a tots quatre i recordeu que “Per viatjar lluny no hi ha millor nau que un llibre”.