Patis vius, refugis climàtics educatius: Menjadores d’ocells

Durant els mesos d’hivern, mentre perdura el fred, els infants de 6è de l’escola s’encarreguen de posar menjar als ocells com a part del projecte iniciat el curs passat, “Patis vius, refugis climàtics educatius.”

El menjar que col·loquen a les menjadores és una barreja pensada per atraure diferents espècies, com gafarrons, caderneres, pinsans, pardals o pit-roigs. Abans de posar-los menjar, els infants s’asseguren que les menjadores estiguin en bon estat: revisen que estiguin seques, les mantenen netes i tenen cura que el menjar que hi dipositen també estigui en condicions òptimes, emmagatzemant-lo sempre a recer.

Aquesta tasca és rotativa i cada setmana són els infants d’una aula els responsables d’aquest subministrament. Així, donem continuïtat al treball iniciat el curs passat i mantenim el contacte amb la nostra fauna més propera.

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut