CONCURS DE DIBUIX DE LA FIRA DE LA TERRA

Enguany els infants de la comunitat de mitjans han participat al concurs de dibuix de la fira de la Terra. Més de 200 infants de primer, segon i tercer de 6 escoles del Solsonès han participat, i des de l’escola volem felicitar a tots i totes les participants, especialment a l’Ivet Clotés Espiña de primer i al Martí Giralt Comelles, per haver guanyat el premi a les seves categories.

Aquí us deixem un recull les imatges de l’entrega de premis que es va celebrar el passat diumenge 24 d’octubre a la plaça del Bisbe de Solsona.

Si no puc dibuixar-ho, és que no ho entenc”  Albert Einstein.