Portes Obertes 2014 i Preinscripció

El període de Preinscripció per al curs 2014-15 serà de l’11 al 21 de març per al segon cicle d’Educació Infantil, educació primària i educació secundària obligatòria. De moment, només ha sortit el calendari. Tant bon punt surti la resolució corresponent o la sol·licitud, ho publicarem aquí també a la nostra web.

Recordeu que la preinscripció és el tràmit que cal fer per ser admès per primera vegada en un centre sostingut amb fons públics o quan es vol canviar de centre.

Per a fer la preinscripció cal conèixer el calendari de tot el procés, consultar els centres i les ofertes de places escolars, conèixer els criteris de prioritat i la seva justificació, i presentar la sol·licitud amb la documentació requerida dins el termini esmentat.

A més, el centre us informarà també tant del seu projecte educatiu com de la seva organització i metodologia. Amb aquesta finalitat, El Solell farà la seva Jornada de Portes Obertes el dijous 6 de març a les 16:45 hores a la Biblioteca Escolar.

Us hi esperem!!