El Solell solidari

IMG_0341

Avui dia 21 de desembre, els alumnes de 6è de l’escola El Solell, han volgut col·laborar en la participació solidària. Aquest any, a l’escola, han optat per una nova modalitat, fer la compra! I així ha estat com, un grup de nens i nenes, han anat al Condis a comprar diferents productes. Tot això anirà destinat al banc d’aliments que ho donarà a la gent necessitada més propera. La llista de la compra ha estat la primera tasca a fer. Després s’ha calculat en funció del pressupost que tenien què comprar i la quantitat i, per últim, han pensat com fer el trasllat de la compra.

Un cop al supermercat s’han agafat uns 60 litres de llet, molts paquets de galetes,  ampolles de sabó, 40 kg d’arròs, molts pots de Cola-Cao i Nesquik,  ampolles d’oli i pasta per a sopa. Imagineu doncs com carregar tot això, amb les motxilles!

Un cop de tornada a l’escola, han posat tota la compra ordenada i classificada per caixes, s’han precintat i s’han deixat al magatzem a l’espera de que les vinguin a recollir.

L’experiència ha estat molt divertida i plena d’anècdotes i és que, anar a fer la compra, pot resultar tota una aventura!