EDUCACIÓ VIAL

educacio vial

Benvolgudes famílies de l’escola,

Del 24 d’abril al 13 de maig, realitzarem unes jornades d’educació vial a l’escola gràcies a la col.laboració de la Policia Local i del Servei Català de Trànsit.

– De P3 a 3r es realitzarà una sessió d’una hora a càrrec de la Policia Local de la Palma de Cervelló amb l’assessorament del Servei Català de Trànsit.

– De 4t a 6è es realitzaran 2 activitats:

–  Parc de trànsit i taller: Els dies 24 i 25 d’abril al pati de l’escola realitzarem un parc de trànsit. Són instal·lacions que reprodueixen situacions de circulació amb la finalitat d’educar en la mobilitat segura. El Servei Català de Trànsit aporta materials i vehicles (bicicletes) per a la simulació dels carrers d’una ciutat i dóna consells pràctics als participants. L’activitat la desenvolupen conjuntament el Servei Català de Trànsit i els monitors d’educació viària de la policia local.

–  Reflexió sobre el parc de trànsit i sessions teòriques a l’aula: Les realitzaran la Policia Local i els/les tutores

Atentament

Escola El Solell