Carnestoltes 2014

Avui ha arribat el Senyor CARNESTOLTES a la nostra escola!!

Hauríeu d’haver vist els nens i nenes, la cara entre sorpresa i admiració…. El gimnàs estava ple a vessar i tothom esperava amb impaciència, quan, de sobte, han entrat els alumnes de 5è, que el portaven a sobre de les seves espatlles…

I, no sabeu el millor??. Aquests mateixos alumnes de 5è han estat els emissaris del Sr. Carnestoltes, i ens han anat llegint el pregó, aquesta vegada personalitzat per a cada cicle de l’escola. La història ha acabat amb tothom ballant. Què bé que ens ho hem passat!

Ha estat fantàstic. Però això no s’acaba aquí. La setmana vinent haurem de complir manaments a diari i pobre d’aquell que no ho faci!!… A més a més, la setmana acabarà el divendres dia 28 de febrer amb una gran desfilada d’Infantil i Inicial pels carrers del poble (de 15h a 16h) i un concurs de disfresses dels alumnes de Mitjà i Superior. Quina gran setmana!!

També us fem arribar uns vídeos que han fet els alumnes de 4t a la classe d’informàtica sobre el Carnestoltes (amb fotos d’anys anteriors):

Vídeo Carnestoltes 1     Vídeo Carnestoltes 2    Vídeo Carnestoltes 3    Vídeo Carnestoltes 4

Us mantindrem informats. Fins aviat!!