El divendres 17 d’octubre l’alumnat de cinquè de l’escola el Solell va anar d’excursió a les Mines de Gavà per finalitzar l’estudi de la Prehistòria.
Per anar cap allà van agafar un autocar. Quan van arribar, van parar a esmorzar. Més tard quan tothom va acabar, van entrar dins del museu, els van presentar a la seva guia, que es deia Núria.
Els van rebre ensenyant-los un vídeo sobre com buscaven minerals a les Mines. També els van deixar tocar rèpliques d’objectes prehistòrics. Després els van posar un casc per entrar dins de les Mines amb més seguretat. Van veure un mineral per tots els llocs que es deia variscita.
En sortir de les Mines els van portar a una sala, allà van fer un penjoll amb una pedra que dins contè minerals. Després van anar a dinar a un parc.
En conclusió va ser un dia molt diferent i especial, tothom s’ho va passar molt bé.

