Visita a Can Margarit

Avui hem anat al can Margarit. En el centre ens hem trobat amb altres escoles (el Cau de la Guineu i el Corb).

Per començar ens han ensenyat el pati, on hem esmorzat , més tard hem anat a la biblioteca on ens han passat un vídeo on parlava sobre el centre. Quan ha finalitzat, ens hem distribuït per escoles. A nosaltres ens ha tocat el director que ens ha ensenyat la resta de l’institut. En primer lloc, ha sigut  les aules de 1er, 2on, 3er i 4rt; a continuació ens han ensenyat  on estan les aules d’informàtica, ciències naturals i socials, aules de tallers i la “cantina”(es com li diuen a la cafeteria).

Després hem anat a la “cantina” on ens hem reunit totes les escoles i ens han ofert un pica-pica on hi havia: Patates, “ganxets”, aigua, suc…

Al final ens han donat unes polseres i uns llapis.

Alumnes de 6è