AVUI ÉS EL DIA MUNDIAL DE LA POESIA

La Unesco va declarar el dia 21 de març, Dia Mundial de la Poesia, per celebrar-ho, la ILC (Institució de les Lletres Catalanes) celebra una gran festa de la paraula i les lletres i fomenta tot un seguit d’iniciatives, presencials i/o a través de la xarxa, arreu dels territoris de parla catalana.

Es fa la tria d’un autor/a a qui se li encarrega un poema que és traduït a nombroses llengües, mostrant la riquesa mundial de la poesia. Aquest any s’ha triat JOSEP CARNER (Barcelona, 1884 – Brussel·les, 1970) i el seu poema “A hora foscant”.

1. Annabel

Quin dia més bonic per potenciar i motivar l’hàbit de la lectura en els nostres joves.
    La poesia és un registre que no s’acostuma a llegir, però jo animo als alumnes de l’escola a fullejar un llibre que es titula: “Tantes dites, tantes rimes”. És un llibre de poesia amb unes il·lustracions fantàstiques, molt acolorides en consonància amb l’estació que acabem d’encetar, la primavera.
    Gràcies per a dedicar unes ratlles a aquest gènere literari.