JORNADADES INTERGENERACIONALS

El divendres passat vam celebrar les primeres jornades intergeneracionals, conjuntament amb el consistori municipal. Des de l’escola, vam demanar jocs tradicionals i per grups la gent gran va ensenyar a jugar a l’alumnat de cicle inicial a les bitlles catalanes, els patacons, el io-io, la baldufa i molts jocs més!

Junts vam compartir una estona molt divertida, amb moltes ganes de tornar a fer una altra jornada. Si cliqueu aquí teniu més imatges d’aquesta jornada!

1. Annabel

Quina idea més bonica!!!
    Aquesta activitat va permetre als infants conèixer altres jocs tradicionals que potser no hi havien jugat mai.

Gràcies per la iniciativa.