CANTADA DE NADALES 21

Els alumnes de l’escola van realitzar una cantada de nadales el dia 21 de desembre a la tarda amb un solet reconfortant de fons coincidint amb el solstici d’hivern.

Els alumnes d’Educació Infantil van fer la cançó “He fet un ninot de neu” de Xavi González i Anna Llopart. Els alumnes de Cicle Inicial van cantar i ballar “Voldria passar un Nadal com cal”, també de Xavi González i Anna Llopart. Per una altra banda els alumnes de Cicle Mitjà van cantar “Un altre estel” de David Pradas i Eva Casals, veïns de Castellserà. I per acabar, els grans de l’escola, els alumnes de Cicle Superior, van cantar la cançó tradicional catalana “La pastora Caterina”. Per rematar la tarda tots es van animar a cantar i ballar la mítica cançó nadalenca de Boney M “Feliz Navidad”.

Si voleu veure el vídeo de la cantada el teniu tot seguit:

BONES FESTES!!

Estimades famílies,

A les portes del Nadal, us fem arribar aquesta felicitació que hem preparat amb moltíssima il·lusió per desitjar-vos unes bones festes.

Malgrat encara no hem recuperat l’anhelada normalitat, l’equip docent de l’escola El Sitjar us volem felicitar per l’esforç i la paciència que l’alumnat i les seves famílies ens demostreu cada dia per tal de garantir la seguretat a l’escola i contribuir així a la millora de la situació sanitària.

Esperem que la salut ens acompanyi aquestes dies (i la resta de l’any) i recordeu que el punt de partida cap a la felicitat és amb un bon somriure!

Aquí us deixem un vídeo per desitjar-vos BONES FESTES!

AMPA I NOVES TAULETES

Aquesta tarda la presidenta de l’AMPA, Carlotta Fernández, com a representant d’aquesta associació, ens ha fet arribar noves tauletes per a l’alumnat de l’escola El Sitjar.

L’equip docent i l’alumnat us agraïm la vostra col·laboració en la millora de la qualitat educativa.

Moltíssimes gràcies!