CANTADA DE NADALES 21

Els alumnes de l’escola van realitzar una cantada de nadales el dia 21 de desembre a la tarda amb un solet reconfortant de fons coincidint amb el solstici d’hivern.

Els alumnes d’Educació Infantil van fer la cançó “He fet un ninot de neu” de Xavi González i Anna Llopart. Els alumnes de Cicle Inicial van cantar i ballar “Voldria passar un Nadal com cal”, també de Xavi González i Anna Llopart. Per una altra banda els alumnes de Cicle Mitjà van cantar “Un altre estel” de David Pradas i Eva Casals, veïns de Castellserà. I per acabar, els grans de l’escola, els alumnes de Cicle Superior, van cantar la cançó tradicional catalana “La pastora Caterina”. Per rematar la tarda tots es van animar a cantar i ballar la mítica cançó nadalenca de Boney M “Feliz Navidad”.

Si voleu veure el vídeo de la cantada el teniu tot seguit: