BONES FESTES!!

Estimades famílies,

A les portes del Nadal, us fem arribar aquesta felicitació que hem preparat amb moltíssima il·lusió per desitjar-vos unes bones festes.

Malgrat encara no hem recuperat l’anhelada normalitat, l’equip docent de l’escola El Sitjar us volem felicitar per l’esforç i la paciència que l’alumnat i les seves famílies ens demostreu cada dia per tal de garantir la seguretat a l’escola i contribuir així a la millora de la situació sanitària.

Esperem que la salut ens acompanyi aquestes dies (i la resta de l’any) i recordeu que el punt de partida cap a la felicitat és amb un bon somriure!

Aquí us deixem un vídeo per desitjar-vos BONES FESTES!

1. Annabel

Molt bonica la felicitació i el vídeo amb tot l’alumnat i equip docent.

Us desitjo a tots que passeu unes molt bones festes en companyia de les vostres famílies.
    Gràcies.