Suma’t a LÈCXIT!!!

LECXIT_logo_horitzontal

Hola a tothom!!

Aquest any l’escola torna a participar al programa LÈCXIT (Lectura per a l’Èxit Educatiu).

Com ja sabeu, és un programa que funciona gràcies a la col·laboració dels mentors i mentores, on cada voluntari acompanya un infant en el seu procés d’aprenentatge de la lectura i l’ajuda mitjançant diferents estratègies de motivació i innovació.baixa

És per aquest motiu que busquem persones que ens vulguin ajudar a portar a terme aquest projecte tan interessant i engrescador!

lexic-imatge

Qui pot ser voluntari?

Qualsevol persona major de 15 anys que tingui ganes de participar-hi! Volem crear un espai de cooperació entre l’infant i l’adult que ajudi a créixer tant als participants com a la nostra petita comunitat educativa. Els mestres voluntaris de l’escola acompanyarem en tot moment als participants durant el periode que duri el programa.

Aquest any el LÈCXIT serà els dimarts i els dijous de 16:30 a 17:30.

Podeu escollir el dia que us vagi millor! Per apuntar-vos, podeu adreçar-vos a secretaria.

Per a més informació: www.lectura.cat

Moltes gràcies i sumeu-vos al LÈCXIT!