PERÍODE D’ADAPTACIÓ P3

Ha arribat el moment d’entrar a l’escola dels GRANS! Hem tingut les emocions a flor de pell: comiats, plors, retrobaments, angoixes, il·lusió…
Perquè siguem una mica lògics, per molt amables que siguem els mestres, bonica que sigui l’escola o il·lusió que tinguin els nens/es per començar el primer dia ha de ser ben difícil per un infant separar-se del seu entorn de confiança per començar una aventura envoltat de persones que no coneix. Tot i això, ja ho tenim gairebé superat i amb una nova experiència que ens està ajudant a créixer. Us obrim una finestra de l’escola perquè podeu gaudir veient els vostres fills/es durant els primers dies d’escola.

Cliqueu la imatge per veure les fotos

ADAPTACIÓ 12-09-16 (78) (Copy)                                ADAPTACIÓ 12-09-16 (291) (Copy)

Fotos P3 A                                                        Fotos P3 B