Primeres activitats a P3

Els nens i nenes han complert els seu primer mes a l’escola. Durant aquest temps hem vist com han deixat enrere les recances dels primers dies i s’han familiaritzat amb un nou espai.

És cert que, al principi, ha costat una mica acomiadar-se de les famílies, però un cop hem conegut a la mestra i hem vist que bé ens ho passem amb els companys i companyes, la cosa ha canviat molt!!
Els Aneguets, els Porquets i els Conills estem descobrint moltes coses!. A l’aula no parem de fer activitats: pintem, punxem, classifiquem, descobrim, construïm, escolten contes, cantem i ballem cançons…
Ens divertim fent activitats variades que ens aporten nous coneixements. Jugant amb materials atractius i de manera manipulativa anem interioritzant aprenentatges,experiències i vivències.
Avui us mostrem algunes d’aquestes activitats que gaudim a la nostra escola. Cliqueu aquí per veure’n més!!