ALTES CAPACITATS CICLE SUPERIOR: ESCOOP

El curs passat vam iniciar un projecte amb els i les alumnes d’altes capacitats del C.S. Vam crear  una cooperativa  d’alumnes, anomenada Escoop (escola cooperativa). Per arribar al  nom de la cooperativa, van fer tota una feina prèvia de creativitat i recerca de logos possibles, de manera assembleària, van escollir el nom i el logo que més els hi va agradar.

Va ser un projecte, on la part teòrica van tenir un pes important, tot i que van intentar posar tota aquesta teoria en pràctica: valors que ha de tenir una cooperativa, qualitats que tenen les persones que la formen,  objectius, persones que la componen i càrrec, estatus, actes de les assemblees…

Després d’un trimestre de formació més teòrica, va arribar el moment de posar-la en marxa, creant objectes útils amb taps de suro,  ja que volien realitzar creacions amb un mínim de cost per a la cooperativa i amb molt de respecte cap al medi ambient. Malauradament, la Covid 19 no ens va permetre fer la venda de les creacions i la posterior donació dels diners recollits a l’escola per a la millora dels patis.

Per fi, ja hem tornat a posar-la en marxa amb la incorporació de nous membres a la cooperativa i amb la gran col·laboració del company i la companya de 1r de l’ESO, els quals formaven part de la cooperativa el curs passat. Us anirem informant!