Els nens i les nenes de 2n visiten el CRARC

El dimecres, 2 de novembre de 2016, els nens i les nenes de 2n van visitar el Centre de Recuperació d’Amfibis i Rèptils de Catalunya (CRARC), situat a Masquefa. La sortida va ser una gran oportunitat per observar de ben a prop amfibis i rèptils que es troben en aquest centre per un motiu o altre. Les monitores ens van sorprendre molt quan ens van explicar com havien arribat allà alguns exemplars tan grans com un cocodril o una serp que pesava més de 50Kg.

Les activitats que van realitzar els i les alumnes van ser dues. Per una banda, visitar el CRARC amb la guia d’una monitora que explicava d’on provenien les diferents espècies, com es diferenciaven els mascles de les femelles, com vivien en el centre, de què s’alimentaven, entre d’altres; i per l’altra, es van realitzar unes activitats d’observació entorn alguns amfibis i rèptils que els nens i les nenes van poder tocar a l’aula-taller. En definitiva, la sortida va esdevenir una bona presa de contacte amb els continguts que s’havien treballat a l’escola; una experiència que, segurament, molts infants no oblidaran.

Vegeu algunes fotografies de la sortida a continuació.

img_20161102_120152-copy