Jornada de la Ciència

La setmana del 14 al 18 de novembre va tenir lloc la Setmana de la Ciència i, un cop més, la nostra escola es va adherir a aquesta celebrant la V Jornada de la Ciència.

Durant els dies 15 i 16 de novembre, els nens i les nenes d’educació infantil i primària van tenir l’oportunitat de gaudir amb el desenvolupament de diferents tallers experimentals a càrrec dels/de les mestres i famílies de l’escola. Així mateix, van poder escoltar diverses xerrades i realitzar observacions gràcies a la col·laboració de mares i pares de l’escola que treballen en l’àmbit científic.

Durant el dimarts, els nens i nenes de 3r  van tenir una activitat a càrrec d’en Juan Carlos, on van fer diferents activitats relacionades amb la física; i també van fer un “Cercle Cromàtic” amb la Laura P. i en Joan. Els alumnes de 4t també van tenir una xerrada sobre “lArquitectura” a càrrec d’en Jordi. Després, per la tarda tots junts van realitzar uns tallers experimentals:

1-copy      2-copy      3-copy

Els nens i nenes de Cicle Superior, pel matí van fer un seguit d’experiments ben curiosos i divertits i per la tarda van assistir a dues activitats, una sobre “l’Arquitectura” a càrrec d’en Jordi, i l’altre sobre “Les meduses i les corrents marines” a càrrec de l’Eva i en Carles.

1-copy      2-copy      3-copy

Dimecres següent, els nens i nenes de Cicle Inicial, van fer de científics i científiques en els diferents tallers experimentals. A més a més, els nens i nenes de 1r, van fer una activitat a càrrec de la Natàlia i la Mª Jesús “Ou dur en una ampolla i holograma en 3D” i també, amb en Juan Carlos, van fer uns experiments relacionats amb la física. Els alumnes de 2n, van assistir a la xerrada sobre “Les meduses i les corrents marines” a càrrec de l’Eva i en Carles, i també en Jordi va fer una exposició sobre l’Arquitecura.

2-copy      3-copy      1-copy

Aquest mateix dia, els alumnes d’Educació Infantil també van fer unes activitats. A P3 van realitzar el taller de “Les densitats fent un arc de Sant Martí” a càrrec de la Mª José i la Natàlia. A P4 van realitzar una activitat sobre “Els volcans” a càrrec de la Mª José, la Cristina, la Vanessa i la Cuca. I a P5 la Cristina i la Fabiola van realitzar una activitat anomenada “Globus”. Després, per la tarda tots tres cursos van fer el seu circuit d’experiments.

2-copy      3-copy      1-copy

Des d’aquí aprofitem per agrair, un cop més, la dedicació d’aquests pares i mares a la Jornada de la Ciència. Moltes gràcies!!

Reportatge de la Jornada de la Ciència a “El Vallès Educa”