Període d’observació “job-shadowing” a la nostra escola

Dijous vam acomiadar la Kristina i la Irena, les dues mestres de Lituània que van passar la setmana amb nosaltres, fent observacions, compartint bones pràctiques amb el professorat i interactuant també amb el nostre alumnat.

Ha estat una experiència que tant elles com el nostre claustre ha valorat molt positivament.  Compartir, comparar, intercanviar, observar, amb altres professionals és una activitat que ens enriqueix mútuament.

Durant la setmana van observar activitats del projecte AraArt (artístiques, classes d’instruments,…), activitats del projecte #aquíproubullying, del projecte “Tenim la paraula”, i altres classes de matemàtiques, anglès, etc.  També vam visitar l’Institut El Foix, ja que el seu centre té alumnat fins als 14 anys.  La Kristina i la Irena també van fer uns tallers sobre Lituània a les classes de 4t i 5è.  L’alumnat va poder aprendre coses del país, i va fer una petita manualitat: un bracelet o un punt de llibre amb els colors de la bandera lituana.  Un bon record de l’activitat!

Molt agraïts de la vostra visita.  Ha estat un plaer obrir-vos les portes de la nostra escola i que forméssiu part de la família del Castellot durant aquesta setmana!