XV CERTAMEN NACIONAL INFANTIL I JUVENIL DE LECTURA EN VEU ALTA

El dimecres 27 de març de 2019 es va celebrar a l’Auditori de Vilafranca l’acte dels Quarts de final del XVè Certamen de Lectura en Veu Alta 2019 de l’Alt Penedès. Hi van participar 63 lectors i lectores de les categories Grumets vermells, Grumets verds, Timoners, Corsaris i Tropa de Corsaris, alumnes de 26 centres educatius de la comarca.

De la Categoria Grumets Vermells, l’Èlia Montalà de 4t va representar la nostra escola, acompanyada del Jordi Bondia de 3r que era el seu suplent.

La representant de la Categoria Grumets Verds, la Mar Fuentes de 6è anava acompanyada del Roger Albarràn, també de 6è, com a suplent.

Les dues lectores ens van representar molt bé i la Mar Fuentes ha estat una de les lectores que passa a la Semifinal!

Felicitats a totes dues! I gràcies als suplents per l’acompanyament i l’esforç en el treball fet.

Enhorabona per la feina feta!

I també estem molt contents i orgullosos perquè al Certamen ens vam trobar exalumnes que ara són a l’Institut i que també van llegir, la Venus i la Míriam. Ens va alegrar moltíssim!

Ja tenim ganes d’escoltar a la Mar a la semifinal!

Cliqueu a sobre de la imatge dels alumnes de l’escola que van assistir al Certamen per veure més imatges.