Visita d’alumnat alemany a la nostra escola!

El passat 2 d’octubre vam acollir a la nostra escola 5 alumnes i 2 mestres d’una escola d’Alemanya que estem fent un projecte d’Erasmus+, Making Friends.

Pel matí vam fer la Opening Ceremony i vam ensenyar el nostre circ del Castellot!

Van quedar molt contents.

Després uns quants alumnes de 6è els vam acompanyar per l’escola a visitar cada classe. Quan entravem a la classe els donaven la benvinguda i se’ls donava un detallet.

A continuació vam fer una una videotrucada amb l’altre escola sòcia del projecte que és de Finlàndia. I vam estar explicant les diferents tradicions de la tardor a cada país.

Per la tarda, vam fer una gimcana per la Múnia on cada prova estava relacionada amb alguna tradició o característica de la nostra cultura. En cada prova ens donaven una peça d’un trencaclosques que finalment vam poder acabar: Era la imatge del Castellot!

Un dia genial per còneixer els nostres amics!

Cesc i Guillem, 6è