Últim dia a Pielavesi

Avui ha estat l’últim dia a l’escola de Pielavesi.

Les tres mestres que realitzen el job shadowing han continuat observant, interactuant, compartint experiències, aprenent dels tallers de manualitats i ensenyant el taller de Human Towers.

Tornen amb la maleta plena d’idees i d’experiències per compartir amb nosaltres.

Avui, s’acaba l’aventura a Finlàndia.

Avui, torna a ser un dia molt emotiu.

Agraïm molt sincerament l’acollida tan esplèndida que tots els i les mestres de l’escola Rannankylän ens ha ofert i, molt especialment al Sakari i a l’Arya per totes les hores que ens han dedicat. Gràcies a ells aquesta estada ha aconseguit ser molt més profitosa i càlida.

Kiitos paljon!!!