Últim dia a l’escola de Kassel

Avui ha estat un dia molt xulo!  Al matí han vingut tres alumnes de batxillerat a fer-nos una sessió sobre com funciona l’equip de primers auxilis de l’escola.  Ens han explicat el material que tenen, i hem fet unes pràctiques.  Hem après què cal fer en cas que algú perdi la consciència, i també ens han ensenyat a fer un bon embenatge.

Després, hem fet una sessió de matemàtiques divertides, gairebé com màgia.  Hem fet una cinta de Moebius que no s’acaba mai, i altres activitats.
A mig matí hem acabat les classes i hem anat al rocòdrom.  Ens ho hem passat molt bé, i ha estat una bona manera d’acomiadar-nos dels nostres companys, que ens han acollit tan bé aquesta setmana.
A la tarda hem estat amb les nostres famílies d’acollida.  I demà ja tornem a casa.  Tenim ganes de retrobar-nos amb les nostres famílies, però també ens sap greu que s’acabi aquesta experiència.  Sens dubte, ho recordarem sempre!