Teatre en Anglès

Aquest matí els alumnes de primària hem anat a la societat a veure una obra de teatre en anglès titulada “The three little pigs and the magic wolf”.

Els Tres Porquets es fan grans i han de construir casa seva. La mare els ajuda amb una mica de diners, però un venedor sense escrúpols els enreda. El llop, en canvi, no és com el dels contes que estem acostumats, sinó que és un llop molt especial perquè fins i tot, fa màgia!

Ha estat un gran espectacle on ens ho hem passat molt bé, però també hem repassat, i alguns han après, l’alfabet en anglès, els colors, els noms de fruites, de números, els contraris, algunes preposicions, els verbs be, can, have…i frases com:

– What? Where? Who? How many?
– What’s your favourite…? Do you like…?

Ens ha agradat molt. Hem rigut molt, hem escoltat cançons i també les hem cantat perquè a classe les havíem estudiat.

Ja estem esperant un nou espectacle de La Maquineta Produccions pel curs vinent.

Cliqueu a la imatge per veure més fotos: