Taller sobre sexualitat al Cicle Superior

Aquesta setmana el cicle superior ha realitzat un taller de sexualitat a càrrec de l’educadora Laura Ferrer. L’acte s’havia d’inscriure en la Setmana de la Salut organitzada per l’ajuntament de Castellví de la Marca (del 25 de setembre al 3 d’octubre) però, per temes de calendari, es va haver d’ajornar. L’educadora va poder treballar amb l’alumnat de 6è i 5è durant dos dies (un dia per a cada grup) fent sessions separades per als nens i les nenes durant el matí que concloïen en una activitat conjunta a la tarda.

Tant els nens i nenes com l’educadora van quedar molt satisfets d’aquest taller on es va poder parlar obertament sobre els temes que interessaven a l’alumnat d’aquesta edat (10-11 anys). A part d’aprofundir en el coneixement de la sexualitat des d’una vessant més biològica es va parlar molt sobre les emocions i sentiments que cadascú sent, sempre amb el respecte a tothom com a eix central.

Creiem que tallers com aquest ajuden a construir una sexualitat més saludable i respectuosa. No descartem repetir l’experiència i aprofundir-la més endavant.

Gràcies, Laura, pel teu mestratge.

Gràcies a l’ajuntament per oferir-nos la possibilitat de fer aquest taller.